روند شکل گیری ICT Challenge

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. روند شکل گیری ICT Challenge
روند شکل گیری ICT Challenge ،چگونگی تدوین چالش ها، ملاک ها و معیارهای داوری و تشکیل کمیته سیاست گزاری رویداد که توسط گروه Sharif ICT برگزار می شود در این صفحه توضیح داده خواهد شد.
۱-  انتخاب چالش ها ( کمیته ارتباط با صنعت )

اولین مرحله در برگزاری رویداد ها مشخص کردن دقیق چالش اصلی مسابقه می باشد.

با توجه به هدف اصلی رویداد که شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار می باشد، چالش ها به روشی انتخاب می شوند که بعد از برگزاری رویداد موضوعی واقعی و مطرح در صنعت حل شده باشد و امکان جذب شرکت کنندگان برتر در صنعت فراهم شود.

در این راستا کمیته ارتباط با صنعت متشکل از شرکت ها، سازمان ها و ارگان های فعال در این حوزه تشکیل میشود. این مجموعه ها چالش های اصلی در حوزه فعالیت خود را مطرح می کنند و پس از بررسی و مشورت چالش های اصلی مسابقه در این کمیته انتخاب می شود.

۲-  تشکیل پلتفرم مسابقه، ملاک های داوری و خروجی های مورد انتظار ( کمیته علمی )

پس از انتخاب چالش مورد نظر در کمیته ارتباط با صنعت نوبت به تعریف مسائل، پلتفرم مسابقه و مشخص کردن ملاک و معیار داوری مسابقه میرسد.

در این راستا کمیته علمی متشکل از اساتید دانشگاه، فعالین حوزه مورد نظر و … تشکیل شده که موارد بالا را مشخص می کنند.

۳- جذب افراد توانمند جهت شرکت در مسابقه و امور دبیرخانه ای ( کمیته اجرایی )

پس از مشخص شدن چالش ها، صورت مسئله، پلتفرم مسابقه و ملاک های داوری به بخش اصلی رویداد یعنی جذب افراد مستعد جهت شرکت در مسابقه و حل چالش های موجود می رسد.

این مورد توسط کمیته اجرایی رویداد مدیریت می شود. علاوه بر این مورد کلیه امور دبیرخانه ای، هماهنگی ها، تبلیغات و اطلاع رسانی رویداد، امور اجرایی روز مسابقه و… بر عهده کمیته اجرایی رویداد می باشد.

در این راستا کمیته اجرایی با راه اندازی دبیرخانه رویداد جهت اجرای روند شکل گیری ICT Challenge ، کلیه امور مربوط به این بخش را انجام خواهد داد.

فهرست