روند برگزاری

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. روند برگزاری

 

۱- انتخاب چالش ها ( کمیته ارتباط با صنعت )
اولین مرحله در برگزاری رویداد ها مشخص کردن دقیق چالش اصلی مسابقه می باشد.
با توجه به هدف اصلی رویداد که شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار می باشد، چالش ها طوری انتخاب میشوند که بعد از برگزاری رویداد موضوعی واقعی و مطرح در صنعت حل شده باشد و امکان جذب شرکت کنندگان برتر در صنعت فراهم شود.
در این راستا کمیته ارتباط با صنعت متشکل از شرکت ها، سازمان ها و ارگان های فعال در این حوزه تشکیل میشود. این مجموعه ها چالش های اصلی در حوزه فعالیت خود را مطرح می کنند و پس از بررسی و مشورت چالش های اصلی مسابقه در این کمیته انتخاب می شود.
۲- تشکیل پلتفرم مسابقه، ملاک های داوری و خروجی های مورد انتظار ( کمیته علمی )
پس از انتخاب چالش مورد نظر در کمیته ارتباط با صنعت نوبت به تعریف مسائل، پلتفرم مسابقه و مشخص کردن ملاک و معیار داوری مسابقه میرسد.
در این راستا کمیته علمی متشکل از اساتید دانشگاه، فعالین حوزه مورد نظر و … تشکیل شده که موارد بالا را مشخص می کنند.
۳- جذب افراد توامند جهت شرکت در مسابقه و امور دبیرخانه ای ( کمیته اجرایی )
پس از مشخص شدن چالش ها، صورت مسئله، پلتفرم مسابقه و ملاک های داوری به بخش اصلی رویداد یعنی جذب افراد مستعد جهت شرکت در مسابقه و حل چالش های موجود می رسد. علاوه بر این مورد کلیه امور دبیرخانه ای، هماهنگی ها، تبلیغات و اطلاع رسانی رویداد، امور اجرایی روز مسابقه و … بر عهده کمیته اجرایی رویداد می باشد.
در این راستا کمیته اجرایی با راه اندازی دبیرخانه رویداد کلیه امور مربوط به این بخش را انجام خواهد داد.
فهرست